Ett hjärta av Gelé

Morgonen bestod av att träna. Eller kan man kalla det morgon? vaknade klockan 12
Åt nyss en efterlängtad stor frukost.
Känner mig lycklig för första gången någonsin över att det regnar. Snön försvinner och solsken med sommar är påväg.
kollade igenom min garderob, full av sommarkläder som skriker efter mig.
Blommiga klänningar, jeans skjorts, fina blusr, lätta skjortor och solglasögon med bling. kan det bli bättre?

Mitt lov har bestått av endast 4 saker: pojkvän, vänner, festande med fina människor och solsken.
Medans andra åker skidor i fjällen eller åre, är jag nöjd med mitt lov. En bra känsla. Det är allt
Ska dricka en kopp te nu, sätta mig i soffan med min söta katt i knät som har tungan hängande.
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0