Vintern är depp

Kom nyss hem... trööööööööööttt som ett jävla aaaas!
Skulle egentligen sova hos en kompis ikväll, men jag pallar inte så ska sova hos henne imorgon. ye dude, naaajz!
ska snart på tennis..... palla leva! helt seriöst det är så jävla tråkigt. men kan inte sluta. min tränare är så jävla gullig :(... suck
Ska dricka mitt te nu, sen jag byta om
idag har de först varit skolan, sen träffade jag linnea en liten stund. Träffade sen ebba och lotten. sen fikade jag och lotten en ganska låång stund. fick prata av mig lite. de va rätt skönt..
allt är lite cp just nu, men efter regn kommer solsken. höhö
xoxo Sarah Davis

Martin @schoooool, så jävla sexig. grrrr på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0