Some people want it all

jag klarade av första dagen i skolan efter lovet utan att somna på en lektion! cred till MIG!
Kom nyss hem. De va en rätt bra dag i skolan faktiskt. Var med Lucas, Filip, Axel och Adam hela dagen. sköna prickar de där. Erika är ju i spanien den bitchen -.- jävla bajskorv som lämnar mig i skolan!
Drog till täby centrum med Frida efter skolan. vi åt en feet macka med massa dressing, haha så jävla gott! men vi blev lite kladdiga om munnen. men de är chill de också, ja menar vem vill inte pussa en brud med dressing runt hela käften?!
Ska gymma typ vid 6 i think. Men inte så länge, utan bara armar och mage. uuuuh biffeeen Sarah! haha, nej men ska gymma imorgon också jö. ojyes, jag är biff. [in my dreams]. haha nej men nu ska jag fan köra sten hårt ända till sommaren!
Ska dricka mitt kaffe nu
xoxo Sarah Davis

Såhär såg jag ut idag dåraa




Some bilder från school




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0