Moviiinnn oooon dude

kom nyss hem. Nu sitter jag med en kopp te med min kära onepiece på.
Efter skolan träffade jag linnea, mickis, hanna och josse. vi käka donken och sen typ gick runt o kolla lite.
JAG ÄR RÄTT TAGGAD INFÖR IKVÄLL!!! nu jeevlar alltså! nu ska jg och erika rööjjjaaaa!!
min pappa fyller år idag! Grattis till min nallebjörn pappa! han fick sin present imorse. en rutig skjorta. riktigt snygging blev han i den! haha
vi ska snart äta middag och tårta, mums! älskar födelsedagar, för då blir det massooor av tårta! huehue
Erika kommer typ halv 7! fett med fett! då ska vi föra lite och börja fixa oss!
FREDAG OCH JAG ÄR TAGGAD TILL 1000! kan inte bli bättre än så!
xoxo Sarah Davis

Here i am dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0