Answer to a stupid fråga

ja det är din, du vet att jag har den? idiotoo

Iaf, jag vaknade nyss och ska snart till skolan. sitter o äter frukost nu. har ingen aning om vad jag ska ha på mig. nånting mysigt iaf! för är så jävla trött!
juste, kan man byta liv? eller kanske bara börja om från början? nej tror inte de.. de sög ju. fan också!
aja ska väll äta upp nu
Eller nej innan jag börjar äta igen ska ja berätta vad jag gjorde igår och i lördags
igår så gymmade fört jag och Erika, sen har jag 3 timmar dans, grymt nice!
I lördags så va jag hemma på dagen och bara degade. eller ah kom hem typ 2.
Sen kom Rasmus och hämtade mig. Vi åkte till kista o åt och kollade bio.
NU SKA JAG ÄTA, wooohoo mat!!!
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0