alla<3dag

idag är de ju då alla <3 dag. Lite mys sådär. förutom att jag inte kunde va med Rasmus ikväll. Men va med han imorse så de är väll lugt
vi åt majkolvar till frukost? wtf.. haha men alla är ju lite speciella på sitt egna sätt
Va på en lektion idag, sen åkte jag och Erika hem till mig gjorde pannkakor och köpte massa godis. En riktigt mys dag hade vi. Vi har bestämt oss för att ha en sån dag varje alla <3 dag!
Sitter/sprattlar och spelar på mitt nya xbox! AS NICE!
Har gjort om mitt rum också btw. det ända som saknad nu är de stora kuddarna och en lamp sen är klaaart!
Har inte ätit middag än. är fortfarande sjukt mätt. hehehhe
ska dra ner o käka middag snart
fast fan vad godisskålen suktar mig,..........................
aja
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0