Varje gång är som den första gång vi sågs..

tänkte ta en liten fin bild på mig. Men sen kom jag på att alla som såg bilden skulle bli blinda. så jag sket i de.
Idag var det ju såklart först skolan. Fick damp. Jag och Erika och resten i våran italienska grupp kom 08.20, och när vi kommer dit så säger dom att vår lärare är sjuk. DAMP så vi började klockan 10 ist. Då kom mitt lilla rådamp moment.. och de va fan inte min lyckodag idag heller seriöst. Jag hade inga.. och sen klev jag rakt i en vattenpöl så jag blev dyngsur, och sen de där på morgonen med läraren som va sjuk, en person som jag inte ville skulle smsa, smsa. Jag har sett en person jag verkligen inte vill se 4 gånger PÅ EN JÄVLA DAG, vad fan är oddsen liksom?! menmen. Hade riktigt BAD HAIR DAY, BAD FACE DAY, BAD BODY DAY, BAD KLÄDER DAY, aa allt var bara dåligt idag. OCH JUSTE! det här får jag inte glömma. När jag kom hem klockan 3, så kom jag på att min hemmanyckel ligger på min säng inne i huset. DAMP! min pappa va på jobbet i åkersberga, mamma i stan, våra grannar va inte hemma, vår extra nyckel låg också inomhus. så aa, ja va tvungen att sitta ute i REGNET i 1 och en halv timme. fyfan alltså. Fast söta Nick snackade med mig nästan hela tiden, så det blev jag glad över. TACK NICK!
Men ska sova nu! IMORGON ÄR DET FREDAG! :D:D WIIE
då blir det feeekkee med bruudsen!
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0