Typiskt mig

Jag har stukat min fot. Så typiskt mig så det är helt sinnessjukt.
Btw. Jag har fortfarande damp på dom där äckel killarna från igår. Jag vet.. jag har inte berättat om dom. Men iaf. Vi va med Bilal, Ahmed och 2 till. Bilal gick och skröt om att han va känd och att han kom från göteborg :S wtf. Sitt i mitt knä va en mening man fick höra konstant av "kändisen" också. HAHA jag dör. Men iaf, sen så hände det en sak. Så det sluta med att vi satt på donken med 2 andra skitsköna killar.
Den ena, som jag inte kommer ihåg vad han heter gjorde ett test på alla oss brudar (Jag, jemma, jennie). Det va skit coolt! allting stämde in också de va de som va de läskiga. Vi kom hem vid 4 kanske. Då va de direkt i säng. Nu sitter jaf här och har jätte ont i min fot. Men det får jag stå ut med. Jag hade en grym kväll igår och de va därför jag stuka foten. Lite måste man lida ju
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0