Starke Adolf

Kom nyss hem från gymmet. JAPP jag är biff. HAHA eller inte, men jag kan ju alltid drömma eller hur?
Känner mig sjuk och det suger. Men det skiter jag fullständigt. Imorgon kör jag, Jemma och Jennie stenhårt och vi börjar .......... Där ;D haha, nej men mer tänker jag inte säga. Längtar iaf som fan!
Ska gå och ut och träffa en person nu och göra en grej. Okej de där lät jävligt misstänktsamt men det är de inte, so dont worry.
Glömde berätta att vi fick tårta idag på svenska, SÅ JÄVLA GOTT! men mådde ganska illa sen, åt för mkt grädde och mår man fan inte bra, haha. Vi fick tårta för att WWI, min underbara älskade cpklass vann hejjarklack på tibblekampen. Ja vet, vi är grymma!! men ska sätta på mig nånting nu, för sitter i handduk för tillfället..  Skriver sen pösspössgörk
xoxo Sarah Davis

Bild från dragkampen på tibblekampen [nästan likadana namn?]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0