Shampoo I Ögat Är Inte Najs

Kom nyss ut från duschen. Fick shampoo i ögat. AJ, det svider fortfarande.. stackars mig :( buhuu.
De gick fett bra idag på dansen btw, förutom att jag inte kan hoppa.. Jävla knä problem, så gick det faktiskt sjukt bra.
Men iaf. Ska snart ut och möta felix, fast bara en liten stund sen ska jag hem och läsa skolbok [den utstötte?] eller? ingen aning. Har sjukt mycket plugg framför mig de 2 veckorna som kommer. Suck.. jag orkar verkligen inte. Kommer typ gå ner i deprition av allt plugg. Menmen, det är sånt man får leva med eller huur? ;D
SHIT! ska gå om 5 minuter och jag sitter i handduk. Puss på er!
xoxo Sarah Davis

Mina lover songs! kär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0