Kedjor i Facet, not min grej

Kom nyss hem från nått som kallas skolan. Ganska chill dag, och as nice väder. De får hela en att bli glad. Så just nu är hela jag happy. Bajs på killar, yepp de är mitt motto de! HAHAH dör
Efter skolan drog jag, evelina och erika till täbycentrum. Vi boka tid för mig att färga håret. Jajamensan jag ska färga igen. Vet inte varför. Har lust bara ;)! Kul med förändringar
Ska dra på dans om 20 min, dansen håller på i 3 timmar och jag är riktigt taggad faktiskt. Som sakt. Jag kan inte sitta still. Jag hatar att bara vara hemma, jag får typ panikattacker då. Kanske inte är så bra, men det är sån jag är och har alltid varit.
Helgen kommer bli så jävla nice! Bara imorgon kvar, sen är det helg. YES!
xoxo Sarah Davis

WB Dollyblond? naaej inte min grej va

Sen får ni ett riktigt stort litet fejksmaajl också. You welcome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0