Just A Little Bit Bigger, But Still Beautiful?

Har legat och degat framför tv nu sen jag kom hem. [Kom hem typ kvart över 2], har ätit mackor och kiwi! muums! haha
Ska snart dra iväg till gymmet sen äre ballet! woho, nej men fan vad ballet suger. Man somnar nästan av musiken. Måsart ungefär, piano och grejer. nej inte min grej de där. Har skadat mina knän, men ska vara med ändå, jag tänker fanimej inte sluta träna. Jag kan inte sitta still, det bara är så liksom.
Imorgon börjar jag 12.10, men första lektionen är prov, så det suger. Prov i mediaproduktion? wtf.
xoxo Sarah Davis
Hade på mig den här tröjan idag med leggings och ett linne. Massa halsband, ringar och örhängen också såklart. Orkade verkligen inte bry mig så mkt
HÖHÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0