halv 2

idag har jag sovmorgon till halv 2. EEH NIIICE! slutar 4, så har bara 2 och en halv timme i skolan. chill.dk B-)
Nej men efter skolan ska jag dansa, fast det är klockan 7. innan vet jag inte.
Igår slutade jag halv 2 (samma tid som jag blrejar idag :S] random. men iaf. Jag hade handledar samtal sen gick jag och mamma och shoppade i täby centrum. Sen hade jag ballet. SÅ JÄVLA TRÅKIGT. Gissa vad jag gjorde sen ;) jo jag gymma! jag är så jävla bra!
JAg åkte hem och åt, sen träffade jag Felix. Somnade där och vakna av att någon ringde klockan 3, så då gick jag hem. haha
Ska dricka kaffe nu. Sen drar jag iväg till tåget.
xoxo Sarah Davis

Today i look like this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0