2 dagar sen, ajaj

Wooopsi, 2 dagar sen jag skrev!
Idag hade vi temadag och hela klassen åkte till etnografiska? museet.  Vi hade skit tråkigt. Så vi satte oss ner och planerade våran lilla skidresa tillsammans. Jag, Erika, Elvira, Frida, Frida, Sofie, Lucaz, Filip, En annan Filp, Axel, och typ 8 till killar. Alla vi ska åka på en skidresa. KOMMER BLI SÅ JÄVLA NICE! längtar ganska så jätte mkt! woopwoop

Igår hade vi orientering i skolan från 11 till 1. Sen var jag med Armina, sen med Felix och sen med Oskar.
Jag, Erika, Lucas, Kristoffer och Axel va fan grymma! vi klarade alla förutom 1 ;)! SATS
Nej men ska äta nånting, sen blir det dans sen gym. SE YAH LATER
xoxo Sarah Davis

The ganG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0