upptagen brud

jag jag har varit sjukt upptagen på sistone. Men nu kör vi igen!
Sov hos F igår till idag, har varit där tills typ klockan halv 12. Börjar skolan halv 2 förstår ni ;)
Just nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe! En av de bästa sakerna som finns här i världen förstår ni!
Igår träffade jag en annan kompis också var där ett tag. Men innan allt de så pluggade jag och Erika i 6 TIMMAR?! jävla skit historia. Får damp på våran lärare. Hälften av provet har vi inte ens gått igenom på lektionerna? rendom shit. Ska fanimej klaga!
Ska snart dra till tåget. Ska bara sminka mig först. Chill dag idag, bara matte och sen prov. okej kanske inte så chill, men inte många lektioner iaf. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra. vi får se helt enkelt! PUSS på er
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0