tröttig fuckface

Kom nyss hem från Felix. Sov hos honom och igår var jag först i stan med Felix och hans 2 kompisar, sen åkte vi till honom sen åkte vi till kragsta sen åkte vi till roslagsnäsby. Shit där blev det mycket på en gång. Köpte ett par tåspets skor igår till balleten, shit jag kommer dö....... Sen köpte jag ett par stövlar också till vintern! nicenice, har redan 2 par men who cares, alltid bra med ett extra par!
Juste har glömt säga. Erika är i thailand och ska vara där hela den här veckan plus hela lovet. FUCK FACE PÅ HENNE! fatta orättvist, medans hon ligger på stranden sitter jag på historia lektion? inte okej.
Men ska sminka mig nu så jag hinner med tåget!
puss på er
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0