te kaffe, kaffe te, varför inte bå..

te kaffe, kaffe te, varför inte både och? ;o har druckit 2 koppar te och 2 koppar kaffe på en timme, men det äe bra jobbat? haha snacka om att jag kommer bli kissnödig!
Ska smsa Erika snart och se om hon vill mötas en liten snabbis, de är så sjukt fint väder.
Har dans klockan 5, ORKAR INTE!! är sjukt otaggad. Vill helst bara vara hemma och ta det lugnt med ....!
Men har skitit i dansen för många gånger nu. Så måste gå.
Igår var jag alexandra och jemma på fest i åkersberga. Kändes som att hela tibble va där xD haha men de va kul som fan iaf! Jag kom hem kanske vid 2, inte så sent. Men då iaf så satte jag mig i sängen och kollade på sex and the city sen sov jag. Vaknade för typ en timme sen och sitter och äter frukost just nu.
Ska gå och hämta min 3:e kopp te nu. PÖSS
xoxo Sarah Davis

Jadu, Fail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0