jag är ett litet popcorn

yepp. jag kommer seriöst bli ett popcorn snart. ÅT en hel popcorn påse i söndag och massa choklad, och igår åt jag en hel mellan bio popcorn, en snickers och 6 oreos? wtf, jag fattar inte hur jag får plats XD och det roliga är att jag inte ens blev mätt.......................
Haha. men iaf igår var jag och F på Bio, vi såg inception, skum film men riktigt bra faktiskt. Sov hos F sen, och kom nyss hem, eller okey, jag har duschat och plattat håret efter att jag kommit hem.
IDag blir det tjockis tröja i think. Orkar verkligen inte nått annat. Det är jätte dåligt väder. och det ända vi ska göra idag är typ att sitta i mediproduktionsalen. Så aaa....
Skriver sen
xoxo Sarah Davis

Ps. BAD FUCKING HAIRDAY! .......... damp............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0