Ja jag har ett plåster, sluta..

ja jag har ett plåster sluta glo förihelvete!
Yepp idag har jag gått runt med ett plåster på kinden hela dagen och fått blickar på mig som om jag vore största retardet. Menmen ibland får man ta sånt! haha
Vissa trodde att jag hade varit med i ett slagsmål? wtf, jo men självklart jag va med i väääärsta slagsmålet igår! shiiit! [driver]
Efter skolan, åkte jag först till sjukgymnasten sen till stan och köpte en näspiercing med Jessica.
Är hemma nu, dushca och åt nyss. nicenice, måste gå ner och hämta en treo snart, har så jävla ont i huvet och det måste fixas! för ikväll ska de festat med sötaste bruden Alexandra!
ska hämta treo nu
xoxo Sarah Davis

där är min piercing, sjukt ful bild. men ah där är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0