En jävligt trött Sarah

Idag kommer jag vara helt lost och trött. JAg och Felix kunde inte somna igår, vi somnade klockan 3 -.- braa jobbat! det var en äkta söndag kväll då man inte kan sova för att man sovit för länge på lördagen... jaja, kommer va så jävla trött, eller så kommer jag bli övertrött och va skit hyper. Vi får hoppas på de andra alternativet ;)!
Idag efter skolan ska jag och kanske Felix åka in till stan för jag måste köpa ståspetsskor. "W.O.H.O", eller inte. Fattar ni såren jag kommer få på tårna? usch
ska dricka upp mitt te nu, sen ta ut mina fina 6 små flätor jag har i håret och se hur mitt hår ser ut. Kommer säkert se ut som ett fågelbo, men vi får väll hoppas på de bästa!
xoxo Sarah Davis

Eller så blir de såhär.


Världens bästa låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0