Beaakååiiieess

yeppyepp, Alexandra åkte hem för ett tag sen. Hon ska äta middag med disn faarfaar. MEn sen ska vi ses ikväll igen. Vi ska nämligen fira axel. Det kommer bli as nice! men hoppas jag mår bättre tills dess bara, för min kropp vill inte riktigt fungera som jag vill nu och det är inte bra.
Igår kom vi hem typ 4 - halv 5, Efter att alla hade gått, så badade jag, pontus, alexandra, och 2 killar till jacuzzi i typ 3 timmar, och de va galet nice.
sitter och dricker kaffe just nu och försöker bli pigg.. har bara ätit lite hallon och "yougurt" idag, okej och liiite paprika. Vill ha chips.. men dom har pappa ätit upp. Vill ha godis.. men de har pappa ätit upp. Suck! och jag är för lat för att ta bussen till centrum eller min fina mooppee!
ska typ dö nu
xoxo Sarah Davis

Såhär såg jag ut igår


Igår när vi bada jacuzzi glömde jag att jag hade min mobil i bhn.... R.I.P min älskade bebis


Ska få den här i julklapp! WIIIE YEYYEYEYEYEEEEEEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0