Sarah + Stureplan?

tjäännatjänna. Mådde skit dåligt igår när jag kom hem så kunde inte plugga, så sket i första lektionen idag, Italienska prov sörni. Men måste gå på andra lektionen, de är svenska och då har jag redovisning, YEY! haha kommer så jävla dåligt, har inte pluggat ett skit. Men kan de mesta så vi får väll hoppas på att de går bra?
Ska gå till skolan utan smink, tjocktröja och jeand idag, orkar verkligen inte bry mig ska ju bara vara där på svenskan sen ska jag dra till min gamla skolan ENHAGEN JAO och hämta lite grejor sen ska jag hem igen.
Ikväll ska jag äta middag på sture lounge [hur f*n stavad lounge?] A men iaf, dit ska jag och äta ikväll, det är klädcode eller vad man nu säger, så jag måste vara fin kläd. Hur ska de gå? jag har bara kläder från gina och hm typ, och alla där typ från gucci? fanfanfan, panik säger jag bara. shitpommes
Ska gå och äta frukost och få bort min ångest med mat
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0