okey..

okey.. jag ska fan börja blogga varje dag nu! YEAH! nu kör vi serious shit här. Nej men ah. Vet inte riktigt vad jag skulle skriva där. men never mind

Idag har jag varit i skolan, började 12.20, riktigt jävla skönt! gjorde knappt nånting på första lektionen, sen hade vi matte och sen gick jag hem, skönt? ah som fan.
har dansat från 7 till 10, vi dansade med klackskor, och min ena klack va sne. Snacka om att jag blev irriterad?! fick fan damp, kunde knappt hålla balansen. Får väll ta en 14cm klack nästa gång då? då kommer jag dö, men livet är ju tråkigt om man inte gör lite risker ibland, right?
Ska lägga mig i sängen och bara tänka nu.
skriver sen
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0