jag är bäst

har inte skrivit på typ 100 år. men vad gör de. nu skriver jag

I fredags, vafan gjorde jag då? :S
justeja! de va maskerad med älsklings puff grisen Jessica, de slutade med att jag, john och jessica satt hemma hos mig och tjocka oss med lite dricka i kroppen

I lördags var jag med Linnea och festade med kanske 7 killar hemma hos Tim i solna, kvällen slutade i vallentuna. Galen kväll är det ända jag säger, det är min slutsats av den kvällen

I söndags var jag med min älskling. Han kom till min dans och vi åkte hem till mig. Sen åkte vi till vallentuna centrum och hyrde film, köpte chips, godis popcorn, ja allt man kan tänka sig. Vi låg och kolla på film och myste hela kvällen

I måndags var jag med älskling hela dagen, vi åkte till täby centrum. Sen åkte jag till österskär och fixade mina naglar och sen drog jag hem till lucas, åt tacos och kladdkaka och drack och hade de jävligt nice. Kvällen slutade hemma hos Felix.

Igår Var jag med Felix hela dagen. Vi var hemma hos honom hela dagen, sen drog vi till stan, åt på kungsan sen såg vi saw 6 3D. höll på att dö, så jävla äcklig. Satt på rad 1 på läktaren, dom bakom oss måste tyckt att jag va riktigt irriterande eftersom att jag flaxade med armarna hela tiden för att jag tyckte det var äckligt.
När jag tycker nått är läskigt äter jag riktigt mkt. Så jag åt upp nästan hela popcornen helt själv. Efter bion gick jag och köpte godis. Var sjukt mätt men det sket jag i. Jag va sugen på godis och då ska jag äta godis. yeye
Sov hos Felix och har varit med honom hela dagen. Kom hem nyss och sitter just nu och äter mackor och dricker kaffe! rätt så nice

Ikväll ska jag träffa my honey pie Linnea, vi ska festa galet med lite sköna boys, det kan inte sluta på nått annat sätt än nice.

Skriver sen!
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0