I cant handle it when i turn off my nightlight

Åt nyss lite hallon & björnbär med kvarg. riktigt gott faktiskt ;)
Ska gymma om typ 2 timmar. Efter det blir det tennis. such och fy orkar verkligen inte tennis. men jag måste faktiskt. har bara varit på 2 träningar på hela terminen, haha lyckat Sarah Davis!
Efter skolan träffade jag babygirl Linnea en liten stund vi snackade lite om allt, skönt.
Jag och Erika har planerat hela lördagen typ. ÄTAA! yes, längtar så jävla mkt. Men bara för de så kommer den här veckan gå så sjukt segt..
Direkt när jag kommer hem ska jag duscha sen sova, så den här veckan går fort!
xoxo Sarah Davis

Orkade verkligen inte platta håret idag, så det fick vara lockigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0