Fet?

tjooo! har varit hemma ett litet tag nu. Har inte varit hemma sen i fredags morgon.
I fredags firade vi Erika, först tjejmiddag sen fest. Riktigt lyckad kväll!
Igår på lördan så va vi hemma hos Lucas hela dagen och tjockade oss som fan! har aldrig tjockat så mkt, seriöst!
Hade kramp i magen när jag va på väg till en kompis. haha tycker synd om den personen klaga som fan xD haha, nej men jag sov där. så mycke mer har jag inte gjort i helgen
ska snart dra till gymmet, sen är det dans i 3 timmar. nice shit.
har skit mycket plugg att göra idag :( ska intervjua och foto. Sen plugga till mediaprov, matte prov och italienska prov. KUL LIV JAG KOMMER HA IDAG! eller?

bilder från igår









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0