-17?

hörni, inte okej! det är -17 ute. WTF det är fan omänskligt! de är för jävla kallt! och jag ska gå till fitt tåget i 20 minuter nu på morgonen? jag kommer förfrysa. R.I.P Sarah.

Idag i skolan måste jag köpa en flytande eyeliner, min ör borta och det är min lover.. älskar de! sen kanske jag köper någon tröja eller nånting. Men måste fråga om jag kan få pengar av mamma så länge då eftersom att jag inte har nått bakkort ;) YEY!
Efter skolan kanske jag ska till en kompis. Vi får så. ikväll är de träning iaf. orkar jag inte heller. orkar ingenting när de är såhär kallt.. det är för kallt, får ångest, hur ska man klara den här vintern?
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0