helt slut

kom nyss hem från spinningen och tennisen, är helt jävla slut! SÅ JÄVLA TRÖTT! fyfan säger jag bara!
Nu är det bara onsdag, torsdag, fredag SEN ÅKER VI TILL MADRID! asso jag tror inte ni fattar hur taggad jag är. Sola, träna, bada, festa och bli riktigt jävla brun kan det bli bättre än de!? WIIIIE taggad Sarah till 100%.
Ska duscha snart, sen blir det plugg, biologi är det jag ska plugga idag, kulkul! NAAAT
nej men fan ska göra nånting nu, vet inte vad men nånting.
Är happy face idag btw, en liten hemlis ^^
xoxo Sarah Davis

Min nya piercing, gjorde en läskig min, så klippte ut munnen x)



Min andra nya piercing




Erkänn att jag är duktig! har sytt den här on my own! okej lite hjälp från läraren, men annars helt själv!

Mina nya piercingar
eller ah okej den udnersta är gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0