haringenrubrikattskriva

tjaaaabbaa!
Fick ingen sovmorgon idag :( buhuuuu... måste göra engelska prov som vi hade förra veckan när jag och Alle inte var hemma. Shit vad jag vill till madrid igen alltså.. Men snart är det dags för Barcelona! NAAAJZ
om 2 veckor är det bal
om 3 veckor är det skolavslutning
om 4 veckor är det Barcelona
As nice juu! och just nu kör jag stenhårt, måste gå ner typ 4 kg på 4 veckor, och jag lovar det ska gå!
så kommer va lite deppig dom här 4 veckorna, för det blir man av den här skiten,haha trött och deppig, as bra ju x) nej men bara så ni vet kommer depp Sarah komma fram, höhöh
ska dra och byta om nu! kör utan smink idag också!
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0