tröttsjukcpbajs

idag är en tråkig seg och sjukling dag känner jag just nu..
Kom nyss hem från Täby Centrum eller ah de va ett tag sen har hunnit duscha och sätta på mig mjukiskläder ^^
Är inte på så bra humör, finns ingen anledning är bara inte de idag. Är sjuk och fryser som ett arsle! Måste packa med jag orkar verkligen inte -.- ingen lust alls, har inte ens lust att åka till barcelona? shit jag måste vara riktigt sjuk seriös.
Köpte en present till Nil [han heter så som jag ska bo hos :P] sen köpte jag en tjocktröja som jag ska ha på mig imorgon. för det ska tydligen regna i barcelona när vi kommer dit -.- kul. Visar bilder sen, för min kamera har inget batteri :P
De jag har att göra idag

- Raka the hela body
- sy in 2 par jeans
- packa
- fixa mina piercingar
- och sen sova i mist 3 timmar?
GOOD LUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0