TISDAG

åt nyss frukost och duscha! Ska bara packa väskan, borsta tänderna och sätta upp håret sen blir de off to school!
Ska på intagnings prov för viktor rydberg [med c eller k]? haha så mkt vet jag. Nej men är fan skit nervös, hatar sånna här grejer -.- men aja hoppas de går bra iaf!
En positiv sak med intagnings provet är att jag missar halv aksoldagen idag, WOHO! me liiike!
Sen direkt efter intagnings provet är det off till gymmet för spinning med mamsen.
Har ingen aning om hur jag ska hitta till intagnings skiten, kommer gå vilse jag lovar -.- menmen, ni ser väll i tidigningen om det står om en försvunnen liten/stor brud med Sarah.. höhö nej driver!
Måste gå nu
xoxo Sarah Davis

love this song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0