solenskinerochfåglarnakvittar?nat

Kom nyss hem från doktorn.. satt där i 2 och en halvtimme -.- suck! Jag missade alltså min tid hos ögonbryngrejen, men ja gick och fixade en ny tid klockan 12.
Jag har nån infektion i luftstrupen så jag kan inte prata eller svälja, haha så jävla typiskt mig nu när vi ska åka till barcelona imorgon x) men fick medicin, så de är förhoppningsvis bättre imorgon.
Nu snart ska jag byta om och fixa mig lite, sen ska jag dra ner till vallentuna centrum, fixa ögonbrynen och köpa en tidning som jag kan läsa på flygplanet. Sen ska jag äta lunch med Linnea och köpa en present till den jag ska bo hos i barcelona. Har ingen aning om vad jag ska köpa.. En dalahäst kanske, eller kanske träskor? XD haha, typiskt svenne saker. Men vi får se va de blir.
Ska gå och duscha nu, skriver sen
xoxo Sarah Davis

Haha hitta den här riktigt gamla godingen på mig och bianca x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0