SKRIDSKORtjollahopp!

Kom nyss hem från ishallen i hägernäs. Jag va ju som sagt lärare för alla idag, haha sjukt kul! alla va så söta.
Ska snart dansa, eller ah ska åka om 45 min, ska hinna äta och välja kläder [som jag suger på] vet aldrig vad jag ska ha på mig när jag dansar. Men ah iaf. Idag har jag modern jazz med Kajsa och Jazz med Elin. NÄÄZ! rejält taggad verkligen!
Åt nyss ost med skinka och philadelphia [stavas de så?] SÅ JÄVLA GOTT! seriöst, man rullar ihop allting till en liten korv och så vips så är det världens godaste lilla sak!
Måste hitta nånting att ha på mig nu, sen ska ja ta en kopp kaffe så jag blir ännu mer pigg! sen äre dags för dans
xoxo Sarah Davis



MIN ÄLSKLING STÅR UTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0