SJUKTIRRITERAD

Skrev nyss ett skit långt inlägg men klicka på nån jävla äckel knapp så allting raderades -.- BAJS PÅ TANGENTBORD SERIÖST!

Har inte hunnit skriva nånting för igår när jag kom hem var jag hemma i 10 min sen var det off to globen. Idag slutade jag 10 över 4, åkte hem åt och pluggade lite sen var det off to globen igen. Kom hem nyss, har bara pluggat lite.

BARCELONA  var så jävla nice btw! I LÖVE it! seriöst, ville inte åka där ifrån.
Juste fan, det var snöoväder i barcelona igår direkt efter att vi åkte därifrån. De kallar jag random!

Ska vara hemma från skolan imorgon och pluggish!
Men ska sova nu, blev ett ganska tråkigt inlägg men är så trött så jag ser suddigt..
Skriver imorgon
xoxo Sarah Davis

här får ni se 2 bilder av minst 1000



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0