never love again

Det känns som jag aldrig kommer kunna bli kär igen.
Du fick mig och du har mig livet ut
Även fast det inte är du och jag
Så Älskar jag dig fortfarande
Du vet vem du är
Du va och är min ända kärlek
Jag kommer aldrig kunna känna samma sak
Du kommer alltid vara den ända
Det finns ingen som dig
tro mig..
Jag har letat.
Det känns som alla andra bara är där
Det spelar ingen roll om jag får ny pojkvän
Jag tänker ändå alltid på dig
Jag gemför alla med dig
Ingen lyckas leva upp till mina förväntningar
Det suger att det är så
För ingen är likadan
Men tyvärr..
Jag kan inte leva utan dig
Jag saknar dig så det gör ont i hela kroppen
Du är och förblir min kärlek
Det är bara du som finns i mitt huvud
Jag saknar dina läppar
Jag saknar din kropp
Jag har aldrig känt såhär förut
Jag vill tillbaka..
Tillbaka till dig
Men det kommer aldrig hända
Okej.. man ska aldrig säga aldrig
Men jag är nästan säker på att du redan glömt mig
du har gått vidare
Det har jag också
Men du är fortfarande alltid i mitt huvud
Jag är inte ledsen längre
Jag är glad
För jag fick tillfället att vara lycklig en stund iaf
Och att jag fick dela den stunden med dig
Alla minnen med dig
De är dom som betyder mest för mig
Ingenting kan ta deras plats!
När jag tänker tillbaka
Kan jag inte hålla tillbaka mitt leende
Du var och är det bästa som hänt mig
Jag kan leva utan dig
Men jag kan inte leva utan dig i mitt huvud
Shit, jag låter helt galen
Men jag vet inte hur jag ska förklara
Jag vill ha dig tillbaka
Men det kommer aldrig gå
En vacker dag kanske du kan kolla på mig och le igen
Som du brukade göra en gång i tiden
Även fast vi alltid bråkade
Så var jag kär i dig
Min första och ända kärlek..
FAN VAD JAG SAKNAR DIG


Kommentarer
Postat av: helena

jag förstår precis sarah. de va bra skrivet.

2010-03-30 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0