MåndagarsugerK*K

Kom nyss hem från gymmet.. är så jävla trött, inte trött på de vanliga sättet utan bara trött på allt. If you understand.
Ska snart gå ut en liten stund och träffa nicklas och prata.
Sen blir det massa SO plugg och imorgon är det engelska nationella -.- SUCK! bajsa på dig skolan och alla jävla äckel cp prov! SERIÖST
Btw. Jag åt 2 middagar idag, höhö! busig jag är.
Juste, vi gjorde fett mätning idag i skolan och jag hade... HAHA ni kommer ALDRIG få veta!
Ska plugga lite nu, sen drar jag ut
Juste efter skolan träffade jag Felix och John och va med dom ett tag. NICENICE
Dom kom till min skola och var med på min syslöjdslektion, HAHA
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0