Jag<3Solen

Just nu älskar jag Sverige! inte vanligt för min del! Solen, snön och faktiskt värmen är så jävla underbar! jag älskar det verkligen. Var ute på promenad i 2 timmar idag med min vovvsing, så jävla härligt seriöst. Gick och träffade nicklas en liten stund också, jag har saknat honom..
Just nu sitter jag och pluggar, fast det går inge vidare.. fattar absolut ingenting! det får bli rå pluggning imorgon helt enkelt, för nu går det verkligen inte.
Ska snart gå ner och steka, haha xD vi har läxa i hemkunskap att steka, sen ska vi kunna massa om stekning också. SJUKT VIKTIGT att kunna här i livet! att kunna steka! HALLÅ LIKSOM!? :o haha
Ikväll ska jag dansa hela kvällen, ska bli riktigt skönt, längtar verkligen. I miss dancing så f*cking mucho!
Ska fortsätta "plugga" nu..
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0