HEMMA!

kom nyss hem! eller ah, jag har ätit lite men annars är det ganska så nyss :P Jag är så jävla mätt! känns som jag ska spricka!! höhö.
Den här helgen har seriöst varit en av de bästa i mitt liv. "as chill" som vi sa hela tiden. När de va eart hour satt vi framför brasa och de va kolsvart i hela huset, så jävla mysigt!
Sen har vi eller ah jag har ätit så jävla mkt där borta [hehe]..
Vi köpte mat för 903 spänn, jävligt mkt mat för 2 dagar, men vi åt faktiskt nästan upp allting. Det var nog vare att jag var och tog massa från kylskåpet hela tiden..
Har dans om 45 min, så måste gå och byta om, skriver sen
xoxo Sarah Davis

Lite bilder, kommer mer sen

Såhär såg jag ut när vi åkte dit!

På dit vägen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0