bajssjukdomar

kom nyss hem från stinsen och fyfan vad jag mår dåligt. Tror Bianca har smittat mig, DUMMA DIG BIANCA! :(
Naglarna är gjorde nu iaf. Köpte ett par jeans leggings också, xs! höhö jag är stolt!
Nu har jag gjort allt jag ska innan barcelona
- Färgat utväxten
- Hårförläning
- gått ner massa i vikt!
- och imorgon ska jag noppa mina ögonbryn, sen är allt perfa!

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ska försöka få pappa att skjutsa ner mig till centrum så jag kan hyra film! är riktigt jävla taggad på g-force och ice age 3! höhö, riktiga barnfilmer, but i like it.
Förövrigt är jag skit hungrig och trött för den delen också. Sitter och väntar på att maten ska bli klar, så jag kan äta upp allting? det blir kyckling wok! MUUMS, my love.
Nej men ska gå och ta bort mitt smink nu och sätta på mig mjukiskläder!
xoxo Sarah Davis

Tröttnar aldrig på den här låten


Kosta bara 450kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0