AMAGAD!

Kom nyss hem från gymmet och är helt jävla slut -.-
säger bara en sak. 5 kg!
Yeahyeah! ska gå och duscha nu, sen blir det pluggpluggpluuuuggg! måste fan få iaf vg på provet imorgon, annars blir jag fan besviken på mig själv..
Idag efter skolan åkte jag och träffade Felix en liten snabbis, vi redde ut allting. Jag har saknat den filuren mucho mycket..
IMORGON ÄR DET FREDAG! har ingen aning om vad jag ska göra dock. Men det skiter jag i, för jag älskar fredagar! so it dosent matter.
Har inga fler bortförklaringar till att inte plugga längre, så antar att jag måste gå och göra det nu.. -.- suck
skriver imorgon
xoxo Sarah Davis

Viktor är almänt random som vanligt


Flixen somna



Kommentarer
Postat av: flixen

fuuuuuuuuuuuck yooooooooou

2010-03-12 @ 08:21:07
URL: http://mariamardini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0