korv

just nu sitter jag och äter min frukost som består av korv och potatis sallad :P haha gottgott
är inte bakis, konstigt, men de är as nice!
När jag vaknade regnade de, men nu är de sol. konstiga sverige. kan aldrig bestämma sig för va de ska vara för väder.
ikväll ska jag kanske på bio med bergs och millan, vi ska mayby se sex and the city 2! wiie, har hört att den inte är så bra, men de skiter jag i jag vill se den ändå!

Igår så va vi lite folk hemma hos mig och kröka, de va rätt chill, sen gick vi ut en liten stund träffa lite konstigt folk. jag kom hem vid halv 4 och somna 5 för jag var helt ensam hemma, inte ens hundarna va hemma. okej sköldis va hemma (min sköldpadda) men han kan ju inte skydda mig, så varje ljud som kom pissa ja typ på mig av. haha men jag lever idag! WIIE
ska äta klart nu
xoxo Sarah Davis

love it

Ni måste klicka på "click here to play video"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0