klass 9B



okej.. nu kommer en text om klass 9B, så ni andra behöver inte läsa [om ni inte vill såklart]
jaa... klass 9B alla ni är underbara. Jag har aldrig tänkt på hur mycket ni faktiskt betyder för mig. Vi har varit med varandra nästan varje dag i snart 3 år. Vissa av 6 år. Det är helt sjukt. Jag saknar ord för hur mycket ni betyder Ni har tagit upp så stor del av mitt liv dom här 3 åren. Det har alltid varit skönt att komma till skolan, för där finns ni. Jag är nästan 100% säker på att de inte finns en sån här klass förutom vi. Våran stämning vi har i klassen är oslagbar! gosh.. fyfan vad jag älskar klass 9B!
Imorgon är det skolavslutning.. fyfan vad mina tårar kommer rinna, dom kommer inte lyckas få stopp på. För att stå där och veta att det är sista gången vi står där hela klassen tillsammans som klass är hemskt. Jag vill inte splittras. Visst vi kanske inte kommer tappa kontakten, men vi kommer fortfarande aldrig bli en klass igen, aldrig någonsin kommer alla vi gå i samma klass igen.
Jag kommer aldrig glömma er. Det är jag säker på! allt de vi alla har gått igenom med varandra. Hur mycke vi har förändrats under de här 3 åren är helt sjukt.
Men imorgon tar allt de här slut. Vänskapen vi alla har byggt upp och stämningen i klassen kommer försvinna. kanske inte vänskapen. Men klass känslan.
Det kommer kännas så fel att gå till en annan skola till en annan klass med sånna man inte känner överhuvudtaget. fyfan....
Jag kommer ALDRIG glömma er.
Klass 9B ni är bäst
Det finns bara 2 saker att säga antar jag... och det är tackför de här 3 åren klassen och jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0