Hemma hos..

är hemma hos Alfred just nuuue. Vi kolla nyss på film och ska snart se en till i think. Han äter middag just nu med sin familyyy. Ceasar sallad, höhö möööms!
Borde egentligen också dra hem och äta men jag är inte hungrig, och nej jag har fortfarande inte ätit nånting,  bara en massa jävla piller och skit. de räcker för mig när jag är sjuk. men jag är jävligt sugen på donken, men dit orkar jag inte åka! så jag får hålla mig till piller och te, wiiihoooo -.-
Alfred är så jävla seg på att äta han kan ta typ 1 timme på sig att ta en jävla tugga seriöst, de är sjukt. menmen.
men aa. ikväll ska jag kanske dra och grilla med linnea, linnea, ea linda och massa. vi får seeee
ska logga ut nu
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0