sorry!


ja ni! det är sommarlov, så har inte tid eller lust att blogga så mkt.
Imorgon är det fredag och då fyller både min mamma och Filippa år. ojoj mkt tårta kommer de bli.
Så idag ska jag, linnea, ludmilla och elena till stan och köpa present till filippa. jag ska köpa en näspiercing och en present till mamma också. HEJDÅ PENGAR! haha, kommer vara helt pank. menmen, sånt är väll livet?
igår var jag hemma hos filippa och sola hela dagen med linnea, elena, ludmilla och linda. sen på kvällen kolla jag och filippa på film. ryktet om morgans, den va faktiskt bra!
nej men jag ska gå och duscha nu. Har faktiskt tränat, duktiga mig va? ;)
puss på er
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0