jag är så jävla bra! NAT

haha jag är bäst på att blogga. men har inte vart hemma ett skit. eller jo kanske 5 min för att byta kläder, men sen drar jag på en gång
igår var jag med isabelle och ansofie. var med millan från början också men hon va tvungen att dra hem den bajskorven.
Men iaf, vi drog på en "fest". som sög men vi gjorde den rolig. haha
Vi träffa massa friends på bussen sen drog vi till centrum för att möta alex [isabelles boyfriend] sen drog vi och hämta mopparna och alla vi 3 sov hemma hos isabelle. I samma säng -.- shit haha jag sov inte ett skit kan jag berätta för er.
menmen thats life

Idag har jag bara varit med bergs och millan på dagen. Träffade therese en liten stund också och sen massa annat folk.
ikväll har jag varit med Robin och kollat på film, ni vet den som gick på 5an, american nånting, kommer inte ihåg. men blev lite besviken när jag såg den. för då märkte jag att jag redan sett den -.- haha men den är så jävla bra, så den går att kolla på många gånger. tur de ;)

Imorgon ska jag träffa bergs, vi får se vad vi hittar på. funtar på att sova... hmmm låter som en bra ide
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0