homefromabooringsak

det där va sjukt jävla tråkigt seriöst. men vi har skrivit på att vi ska köpa huset nu iaf :O shit pommes, jag är nervös.. ska flytta från mitt lilla älskade hus i västergården :( Men det kommer nog bli nice där borta i hope..
jaja, jag åt nyss ris med ägg och tomatsås, VET NI HUR GOTT DE ÄR!?! helt sjukt, i love it. de låter skit äckligt men det är skit gott! åt det första gången i spanien btw. haha

Fick en fråga vad jag göra i spanien hela tiden. de är så att det är en hemlis :P haha nej men jag kommer berätta snart varför jag är där hela tiden :)!

Ska snart äta igen, en svensk maträtt, makaronner med köttbullar ;D haha, sen blir det att fixa sig och dra ut och träffa bergs. Hon kanske kommer hit och ska kolla på min nya söta kattunge med namn Missy! SÅ SÖÖÖÖÖT!

allt i mitt liv är perfekt just nu seriöst! i love it

Ska äta nu, bye :D
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0