hemma

yesbox. nu är jag hemma. det suger. Men jag åker bort igen på onsdag morgon juu! så de är nice! :D
de va riktigt chill på västkusten och jag behövde verkligen vila. efter den där veckan i båstad var jag och jessica helt slut.
På tåget åt jag en hel godis påse och en hel påsenötter MUMS! och till lunch åt jag pommes med en hamburgare. japp det är nyttiga sarah i farten vadåra?
haha nej men imorgon ska jag till stan med Bella. jag ska köpa underkläder och en bikiniunderdel och lite andra små saker. JUSTE! det är min namnsdag idag! eller ah, klockan har slagit tolv nu, så min namnsdag var igår.. men jag fick hela sex&city boxen och en kamera i present! wiiie, im happy face. ska köpa kameran imorgon, så den kommer hänga med till spanien. mkt smidigare och enklare att ha med sig än min stora system. höhö
men ska dra ut och ta en smööödsh med alfred och jimmy nu.
puss på er
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0