hemma från barca!

nu är jag hemma från barcelona. och de suger stenhårt. precis som jag sa förra gången, sverige suger jag vill tillbaka till barcelona!
men jag ska dit igen i september så de e luuuugnt!
Jag duschade nyss och ska snart göra lite frukost.
klokcna 4 ska jag, mi madre y mu padre åka och kolla på ett hus sista gången och kanske skriva på ett kontrakt :O japp, ni läste rätt, vi kanske ska flytta!
lite wierd för jag har bott i samma hus hela mitt liv, lite sorgligt men de kommer bli nice. för jag kommer få ett eget litet hus med bastu jaccuzzi och massa nice stuff! wiiie
ikväll ska jag vara med Isabelle, Sara och Millan, vi ska kröökish i think, får se vart de tar oss
skriver sen!
xoxo Sarah Davis

Fick sex and the city boxen av mamma, gissa vad jag kommer göra när de regnar ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du i spanien ensam :o och så ofta?

2010-07-28 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0