båstad och västkusten!

Om en halv timme drar vi och hämtar Jessica. Vi ska först till båstad till på fredag sen blire västkusten till på tisdag, mamma vill till på måndag så jag hinner packa om och sånt. men vi får se hur de blir. För på onsdag åker jag till spanien. jajamensan! SJUKT! sen när jag kommer hem är de dansläger 2 veckor sen en vecka ledigt och sen börjar skolan :S shiiit. de här sommarlvoet har fan gått sjuukt fort helt seriöst.
har ont i halsen, de är inte bra! så jag suger på nån tablett från spanien nu som man förlorar känseln i munnen av. höhö
Nej men ska gå och byta om och packa klart de sista nu, som laddare och plattång
xoxo Sarah Davis

GAMMAL BIIILD! som in i helvete, vintern för typ 2 och ett halvt år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0