Tjolahej tjolaha.

Shuleluu! haha, jag är lika glad idag som jag var igår innan jag gick och la mig! Det roliga är att jag vet inte ens varför jag är såhär glad, men de är väll bara för att nästan allt i mitt liv är ppeeeerfeeeeeeeeekt! löve it

Jessica börjar halv 11 idag och hon gick upp nu klockan 8 alltså en halvtimme efter mig.. hur konstigt får man vara? hon går upp 8 när hon kunde ha gått upp typ 9? -.- suck vad konstiga människor det finns i världen [jessica var iof ingen nyhet] he-he love u anyway babycake!
 
Jag har bara 3 lektioner idag, precis som alla andra torsdagar! IMORGON ÄR DET FREDAG! jag har längtat efter helg sen i söndags haha!

Och sen sist men veeeeerkligen inte minst!
Idag fyller min älskade pappa 46. En gammal gubbe nu, haha nej jag skojjar. I love you Dad!



Måste byta om nu och borsta tänderna. haha ska åka om 10 min och jag sitter i t-shirt, HAHA lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0